شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
نیلوفرانه
گره خوردیم به عشق!
غافل ازاینکه
پاییزدرکمین باغ بود
وبادنقشه می کشید
برای گلها!
چه ناشیانه
گل لبخندمان راچیدند!
**********
شبیه موج بی رحمی که عاصی کرده دریارا
پریشان میکنی هردم دل دیوانه ی مارا
پریشانی و دلتنگی، عجب ترکیب سنگینی است
گمانم کشته انداین دو شبی آهسته لیلارا
**********
ای شعرخوشم باتو
ای شعربمان بامن
تاازهمه دنیادور
درلاک خودم باشم!
همراه خودم باشم
همرازخودم باشم
ای شعرکنارم باش
دروسعت تنهایی
آرام وقرارم باش
ای شعرخوشم باتو
شادم که تورادارم
خوشبختی جاویدی است
باتوهمنشین بودن
برخوان سپیدعشق!
***********
پروازبال نمی خواهد
عشق می خواهد
اما گاهی
ازآسمان هم می گریزد
پرنده ای که
عادت کرده به هوای قفس!
|
|
نقدها و نظرات
|
به به چقدر زیبا بود👏👏👏👏 درود بانوی واژه ها دستتان درد نکند عالی بودند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اولین لایک را زدم
شعرتون زیبا بود و عالی لذت بردم
قلمتان نویسا
💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯