يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
آخرین اشعار ناب شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
|
سخته برام با تو
مثل غریبه ها باشم
دور باشم ازچشمات
مثه دیوونه ها باشم
از کار دل هرگز کسی
سر درنمیاره
اونکه همیشه ساکته
بیشتر دوست داره
شهریورم بافکر
چشمای تو سر میشه
سمفونی مهر چشام
غمگین تر از پیشه
با تو که باشم
نورخورشیدم تابستونم
وقتی نباشی
اون کویرم که میسوزونم
تو ترسم از عشقو
توی چشمای من دیدی
خواستی که آرومم کنی
با گریه خندیدی
دل مطمئنه که بدون شك
دوستش داری
هرچی بشه میون راه
تنهاش نمیزاری
از کار دل هرگز کسی
سردر نمیاره
اونکه همیشه ساکته
بیشتر دوستت داره
عشق نقطه ی وصل
دلامون میشه میدونم
توچشمای مغرور تو
من اینو میخونم
#شاعرشب
#شبنم_سلیمی_فرد
۱۴۰۰/۶/۵
|
نقدها و نظرات
|
درودو سپاس فراوان🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💮💮💮 | |
|
قدردان بداهه های زیبایتان سپاسگزارم🙏🏻🙏🏻 | |
|
سپاسگزارم همچنین بزرگوار🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است