يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر رضارضایی ( بیقرار)
آخرین اشعار ناب رضارضایی ( بیقرار)
|
« دوباره داغ کرده ام برای من غزل بگو »
ز عشق بی نهایتی ز هاله و زحل بگو
برای طیب خاطرم ز لعل لب سخن بران
بگو فقط بگو ، ولی ز شهد و از عسل بگو
ز وعده های پرفریب برای زنده ماندنم
ز راز سرخ زندگی به حرف نه ، عمل بگو
ز حبس جان به محبسی که تن نگاهبان اوست
ز راز خلقت بشر ، ز آدم و ازل بگو
برای روح خسته ای ، به کنج غم نشسته ای
ز شاهراه عاشقی ز عشق بیبدل بگو
سفر کن از برون خود گذر کن از درون خود
ز لرزه های مانده در وجود پرگُسل بگو
زمین پر از هبل شده پر از خدای سیم و زر
بیا دوباره از اَحَد ، خدای لَم یزل بگو
اگرچه بیقراری ام نشانی از فراق توست
بیا و مطلعی دگر ز مقطع غزل بگو
#رضارضایی « بیقرار »
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود