تو خیالم عاشقتمیشم شبها تنهایی و...
شاعرت میشم، چشمهاتو روایت میڪنم
گفتم عاشقمیشم اما اشتباهڪردم عزیزم
منڪجاو عشقِتو؟ دارم جسارتمیڪنم
درگیرِ تــــــو بــــــودن از مرگ دورم ڪرد
این جنگ هر شب هســت بین من و یادِت
هر چنــــد تو میشی، فاتح توی این جنگ
چشمات ڪیشام داد، مـن هم شدم ماتِت
اینجــــا بشینم من، تا ڪِی ببافم شعـــر؟
هِی پُشتِهمسیگار توو گوریڪهخوابیدم
آره حواسام هســــت تووی اتاقی تــــــو
وقتیڪه میرفتـــــی از لای دَر دیــــــدم
مَردممیگن اینجا خونهی یه دیوونه است
میشینه تـــــوو ایــــوون آواز میخـــــونه
یا بــه تَهِ ڪوچه هِی دســت تڪون میده
حــــــالِ مـــــن و بیتو هیشڪی نمیدونه
با زنگِ این ساعت رویام پَــــــرپَـــــــر شد
هرچی من و یادت بنــــــدازه دوست دارم
از آخرین دیـــــدار رو هشتِ شب ڪوڪه
من هــــم مثل ساعت به عشقت دُچــــارم
باز اومـــــدی انگار دَر قِـــــــژی صدا میده
پُشـــت دَری دیـــــدم اونجایــی میدونم
از لای دَر دیـــــدم ڪه روسَریت اُفتــــــاد
مردم راست میگن، بیتــــــو یه دیوونهام
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید