چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
سفید , سفیده
موهایی که مشکی رنگ بیده
وقتی اینطوریه یعنی اینکه
زندگیم انگار به ته رسیده
بعید , بعیده
دلی که یک رنگ بیده
حالا عشقش یعنی اینکه
دیگه بدونش به ته رسیده
برو اگه دلت با من نیستش
میخواهی بگی بهتر من هستش
حیف عمر من رفت و دیگه بر نمیگرده
برو اگه دلت با من نیستش
میخواهی بگی بهتر من هستش
حیف عمر من رفت و دیگه بر نمیگرده
حال من خوب نیست اصلا بیا برو
همه عکس های روی دیوارو
اصلا بیا ببرو
نمیخوام زندگی روی دیوارو
دیونه بودم که بودم با تو
این حالو میخواستم با تو
اصلا میشه دیگه برنگرد
نمیخوام زندگی با تو
برو اگه دلت با من نیستش
میخواهی بگی بهتر من هستش
حیف عمر من رفت و دیگه بر نمیگرده
برو اگه دلت با من نیستش
میخواهی بگی بهتر من هستش
حیف عمر من رفت و دیگه بر نمیگرده
شعر و ترانه جدید ( برو ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عيد کمال دين . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصايت و ولايت
امير المومنين عليه السلام
بر شيعيان و پيروان ولايت خجسته باد