سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      برگرد بیا

      شعری از

      اسماعیل پاسداریان

      از دفتر سفر کرده نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ۲۲:۰۲ شماره ثبت ۱۰۰۸۹۳
        بازدید : ۳۹۵   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اسماعیل پاسداریان
      آخرین اشعار ناب اسماعیل پاسداریان

      همه شب در این موقع آهنگ تورو میخونم
      گفتی میری سفر منتظر بمون میام. میمونم
      گذشته دهها بهار اما نیستی بگو تو کجایی؟
      برگرد به خونه عذابم نده اگه فکر دل مایی
      برگرد که با برگشتنت مشکلی نیست همه حل میشه
      بزار که چشم خیره .نگاش برداره از پشت شیشه
      فکر نمیکردم که  دوریه تو اینقدر منو داغون کنه
      تو این شبهای سرد زمستون غم بیاد منو مهمون کنه
      برگرد بیا ای  طبیبم تو این کوچه من غریبم
      فقط خواستن چشماته که میخوام بشه نصیبم
      برگرد بیا شیدایم من در وجود تو پیدایم من
      تو که باشی همدم من قله قافم میایم من
      نبود تو خراب کرده سقف خونیه دل من
      فقط تو میتونی ترمیمش کنی این مشکل من
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۰۰
      درود بزرگوار
      ترانه هایتان همیشه زیبا هستند خندانک
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۱۴
      درود برشما خندانک خندانک خندانک
      اسماعیل پاسداریان
      اسماعیل پاسداریان
      پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ۱۸:۵۸
      سلام سپاس فراوان خندانک
      ارسال پاسخ
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ۱۶:۵۱
      سلام بزرگوار
      سروده بسیار زیبایی
      از شما
      اسماعیل پاسداریان
      اسماعیل پاسداریان
      پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ۱۸:۵۸
      سلام ممنونم استاد عزیز خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0