دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
کی میتونه حال منو
این روزا خوب کنه
کی میتونه دل منو
با نگاش آب کنه
کی میتونه نگاه منو
خیره به خود کنه
کی میتونه گهگاه منو
محو صدا خود کنه
لیلی منی تو
عاشق دیونه ت منم
لیلی منی تو
عشق اولت منم
لیلی منی تو
که حساسم
لیلی منی تو
با احساسم
کی میتونه حال منو
این روزا خوب کنه
کی میتونه دل منو
با نگاش آب کنه
کی میتونه نگاه منو
خیره به خود کنه
کی میتونه گهگاه منو
محو صدا خود کنه
با اجازه فقط عشقم براتو
هر جا باشه میدم جونمو
یه مهربون مثل عشقم تو
بگه راحت میدم جونمو
کی میتونه حال منو
این روزا خوب کنه
کی میتونه دل منو
با نگاش آب کنه
کی میتونه نگاه منو
خیره به خود کنه
کی میتونه گهگاه منو
محو صدا خود کنه
لیلی منی تو
عاشق دیونه ت منم
لیلی منی تو
عشق اولت منم
لیلی منی تو
لیلی منی تو
لیلی منی تو
لیلی منی تو
شعر و ترانه ( لیلی منی تو ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیا دلسروده هایتان با ملودی هم نواست؟