يکشنبه ۲۷ آبان
تنهایی سپهر شعری از پریسا صمدی
از دفتر تنهایی سپهر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۱۰۰۰۷۹
بازدید : ۲۷۴ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب پریسا صمدی
|
دانه های رقصان برف
میگریزد از نگاه تاریکی
سکوت است و سکوت
بار دیگر حس میشود
تنهایی سپهر
گنبدکبود کنجی گزیده
می نوشد به افتخار غروب
همان که معشوقه اش را ربود
ریسمان افق،بسته نگاهم
غرق نقابم
نقابی نیست
نقابی نیست و من با خود غریبه ام
میشناسی مرا؟
جنون،سکوت را به بند میکشد
سپهر سرمست
میرقصد به آوای از هم گسیخته ی سکوت
تنهایی دستم را میفشارد
غریبانه مینگرم
سکوت است و سکوت
بار دیگر حس میشود
تنهایی سپهر
جام زندگی در دست توست
دیگر نخواهمش
غرور بازیچه ی من است
میمانم به انتظار
به انتظار خزان
تا بار دیگر غرور دشت را درهم بشکند
تو گویی دیوانه ام؟
گویمت آری هستم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد هشتمین اختر آسمان امامت آقا على بن موسى الرضا ، ماواى دلشکستگان و تکیهگاه درماندگان
بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارک باد