پنجشنبه ۱ آذر
ایستگاه بعد شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ دلسروده ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۹۹۹۳۲
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
پرســـــــــیدم
ســـــــــــــــوارِ کدام قطار؟
گفت: همان که گذشت.
گفتم: نمی گــــــذرم ازت،
این بارِ آخـــــــــــــــــر است.
.
.
.
این بار
ریل ها را
در امــــــــــــــــــــتدادِ انتظارش
طوری می چینم
که
چه بخواهــــــــــــد
چه نخواهــــــــــــد
ایستگــــــــــاه بعد
قلب من باشد.
.
.
.
نایست قلب من
که
قطارِ عمر در حرکت است.
آرمان پرناک
26 خرداد 1400
پ.ن: (گویا قطاربازی همچنان ادامه دارد)
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی عزیز بسیار سپاسگزارم سلامت و برقرار باشید ایام به کام | |
|
درود بیکران بر شما ممنون که بر کوچه خلوت ما قدم نهادید زنده باشید بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب جناب شهنی بزرگوار بسیار ممنون که تشریف آوردید زنده باشید | |
|
سلام بانو مصلح ارجمند ممنون که سر زدید شاد و سلامت باشید در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاهی به بلندای عشق و حکمت
غایتِ ادراک و شعورِ ظریف اندیشی
بایادخدا بداهه ای الکن بیانم در دهه ی کرامت و دراین لحظات زیبا
بااحترام تقدیم به ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع):
السلامُ عَلَیک بُرده قرار !
ساعتِ هشت و لحظه ی دیدار
یابنَ باب الحوایج ، شاه رضا
یاامامِ رئوف ، حضرتِ یار
خاک و افلاک و تمامِ هستی
جمله گشتند به عشقِ تو دچار
ثامنِ آلِ محبت ! باران !
رسته از چشمهای توست بهار
بپذیر هدیه ی شیدایی را
سمتِ صحنِ تو کنم ترکِ دیار
رونقِ سوقِ دلخوشی هایی
سوی تو گامهای سبزِ قطار
دلِ بی تاب به گُنبد نِگَرَد
شده از دور هویدا انگار
جانِ من گشته فدایت هر دم
به ارادت به تو تقدیم و نثار
و صل الله علی مصطفین الاخیار فی کل دقایق و اللحظات
زیارت ایشان(ع) نصیب شماارجمندبرادر بزرگوارم و همگی مشتاقان آمین یارب
به وقت اذان مغرب تبریز
پنجشنبه بیست و هشت خردادماه ۱۴۰۰ ه . ش
امیدوارم به دعای دل های شریف تان
زنده باشید و سرافراز و حاجت روا