جمعه ۲ آذر
مریم شعری از بیژن شیخ زاده
از دفتر الف -ش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۰۲ شماره ثبت ۹۹۳۷۸
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب بیژن شیخ زاده
|
مریم
بچه که بودم
بر پرچین سوخته مریم های آبستن
از معلمی که گیسوی نور می بافت
پرسیدم
از چند سالگی می شود عاشق شد؟
مریمی داد ؛
بوییدم
هنوز ازتپه ناآموزدگی
فرود نیامده بودم
که نفسهای ساده و صبور باد شمال
به لرزه افتاد
*
دیرگاهی است
خواب های مسیحایی
پی در پی و
تعبیرهای مصلوب
یکی پس از دیگری
از گذرگاه تازیانه های سخت بافت
می گذرند
بر می گردم
تامریم شکفته ی*
بامداد را ببویم
ای انتظار عجیب
نگران نباش
سکوت تمام اشک های نیامده را
درزلالی خویش
تطهیر می کند
ا-ش
پائیز۸۳
اشاره:
به مریمی که می شکفت گفتم :
الف-بامداد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جوان نازنین از توجه شما بسیار سپاس گذارم هر چند کوچ غریبانه ای است به این سایت شعر ارزومندم که فقط دغدغه شعر باشد ، گرچه من ابتدا دلنوشته های خود را جهت محک و درگاه نقد را باز گذاشته ام تا بعد ........ اگر فرصت باشد و در دوایر پرگار روزگار ماندگار ارادتمند ا-ش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.