جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
به نام خدا
باز باران می بارد و من
سرشار از شادی و شور می شوم
وه چه زیباست بارندگی
وقتی
طنین صدای عشق
پرسه می زند
آرام
آرام
در گوش من...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.