يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر عنایت الله ایرانمنش ( م تکخال )
آخرین اشعار ناب عنایت الله ایرانمنش ( م تکخال )
|
من ندانـم چه کسی چی دارد
خوش خواب فقط نمره منفی دارد
کی توانم کـه کنم کسب خبـر
در خصوص نـوع افـراد بشر
هر که دارد ثروتی نا چیز و کم
آشکار است چون دلش بگرفته غم
أنکه دارد مکنتی وگشته مست
جام زرین اش نمی افتاد ز دست
من برآنم تا شوم محبوب خویش
دور باشم از کسان دل پریش
حرص بی جا کی خورم زآن که دلم
کـم کنـد از کـوله بار مشکلـم
فرصتی باشد کنم خود را خلاص
از جمیع همدلان عام و خاص
شادمانی گر کند طغیان به روز
سینه هم خالی شود از آه وسوز
عنایت الله ایرانمنش
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما دوست عزیز بزرگوار سپاس از همراهی سبز شما طاعات و عباداتتان قبول حق عید سعید فطرمبارک پایداروبرقرار باشید | |
|
سلام بانوی بزرگوار سپاس از همراهی سبز شما طاعات و عباداتتان قبول حق عید سعید فطرمبارک | |
|
سلام فداتون بشم محبت داری مهربان عید فطر بر شما و خانواده محترمتان مبارک التماس دعای مخصوص دارم با مرام دلت بی غم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وقتی ضیافت یک ماهه ماه مبارک رمضان به پایان رسید، وقت توزیع جوائز فرا رسید که جایزه روزه داران و شب زنده داران را عطا کند، عید رسمی مسلمان هاست عید سعید فطر و آغاز ماه شوال مبارک باد.