پنجشنبه ۱۷ آبان
دلربا شعری از خادم المهدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵ شماره ثبت ۹۸۷۹۹
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب خادم المهدی
|
زندگی را غم نباشد، گل نرگس می رسد
این غم تو دست ما، آخر نمایان می رسد
مهدی من غم مخور فردا بهاران می رسد
آن غیاب منجی عالم به پایان می رسد
این زخم دل تو را دوای باران می رسد
این دل بیمار ما را عشق یاران می رسد
عاشقت چو دلباخته ی دلربایان می رسد
پیشانی اش نام تو و چشم حیران می رسد
تا که سوی تو بیابد ره، نالان می رسد
گر نباشد عشق، شعر خار مغیلان می رسد
این شاعر تو، عاشق و با چشم گریان می رسد
گر که نامش ناشناس است، آشنایان می رسد
|
نقدها و نظرات
|
بر شما نیز مبارک! بر ولی عصرمان هم مبارک باشد | |
|
برشما هم مبارک! | |
|
مطمعناً برای شما هم مشهود خواهد بود 🕋 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وقتی ضیافت یک ماهه ماه مبارک رمضان به پایان رسید، وقت توزیع جوائز فرا رسید که جایزه روزه داران و شب زنده داران را عطا کند، عید رسمی مسلمان هاست عید سعید فطر و آغاز ماه شوال مبارک باد.