يکشنبه ۴ آذر
من تنها یک شاعر بودم! شعری از شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۹۸۷۳۳
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
آخرین اشعار ناب شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
|
کاش راه قلبم به قلبت دوختنی بود!
یا نفس هایم به نفسهایت شمردنی بود!
کاش دستانم به دستانت گره زدنی بود!
ویا واژه هایم بر لبهایت خریدنی بود!
با اینهمه من نه خیاط بودم؟!
و نه حتی پرستارت بودم!
منحتی انگشتر دستانت هم نبودم!
من تنها؛
یک شاعر بودم !
کسی که
قلبت را
نفس هایت را
دستانت را
عاشقانه می سرود!
از تو میپرسم
آیاهمین کافی نبود؟!
۱۴۰۰/۲/۲۰
#شاعرشب
#شبنم_سلیمی_فرد
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی🙏🏻🙏🏻 زیبا نگاهید🙏🏻🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻💮 | |
|
سلام و درود مهربانو جان برشما هم این عید مبارک⚘🙏🏻⚘⚘🙏🏻⚘🙏🏻⚘🙏🏻 | |
|
درود وسپاس فراوان به مهر خواندید جناب بخارائی🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻 | |
|
سلام و درود مهربانو جان زیبا نگاهید🙏🏻⚘🙏🏻⚘🙏🏻⚘🙏🏻⚘🙏🏻 | |
|
درود و سپاس جتاب شهنی زیبا نگاهید🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻 | |
|
درود و سپاس فراوان جناب ابراهیمیان زیبانگاهید برشما هم این عید مبارک🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻💮 | |
|
سلام و درود زیبا نگاهید جناب دهنوی🙏🏻🙏🏻🙏🏻 بزرگوارید سپاسگزارم🙏🏻🙏🏻🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست