خدایا عطا کن خداباوری را
به هم زن اساس بت و بتگری را
به تشبیه فجر ظهور ولایت
بگستر هدف های پیغمبری را
ز برج رصدخانه مهدویت
رصد کن بلند اختر عسکری را
فراز مدیریت کل عالم
بر او کن مقدر جهان مهتری را
شعور بشر را بده قابلیت
پذیرفتن وحدت رهبری را
پذیرفته گردان به گیتی سراسر
فراخوان اسلام سرتاسری را
بتابان به دنیای پیچیده در شب
فروغ جهان بینی جعفری را
پی دفع یأجوج و مأجوج غربی
به قائم بده فرّ اسکندری را
به رغم ولایت ستیزان والی
رقم زن به نام علی رهبری را
به دجال صهیونیش کن تداعی
فروپاشی قدرت خیبری را
فضایی بساز از تفاهم که در بر
بگیرد نفس های سوسنبری را
فضایی که بخشد به دل های خسته
گوارای احساس رامشگری را
نه تنها زمین را به عدلش بیارا
که خورشید را، زهره را، مشتری را
به دانش پژوهان یاران مهدی
بده قدرت کشف و نوآوری را
به شوهای غربی نژاد فسونگر
بده چیرگی پرتو خاوری را
ز هر گوشه با ترکش هر شهابی
بکوب و بکن منهدم سنگری را
مناجاتی بسیار زیباست