يکشنبه ۴ آذر
قاتل زاینده رود خروشان شعری از حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۱۲ شماره ثبت ۹۸۰۵۱
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
|
آب را گل کردند
زسرِ چشمه به سنگی بستند
وشکستند تورا تا نتوانی
به زلالی ریزی
قطره ای اشک مگر برتن تفتیده خاک
وتو در خود مُردی
بسکه بستند
زبالادستت
وکشیدند به هر گوشه ا ی از خاک به بندی
همه ی ریزشِ جریانِ زلالی تورا
وتو دیگر رمق اشک نداری ! !! شاید
وهمه زایش زیبای تورا
بر سر بحرانِ
مدیریتِ بحرانِ غریب
خاک ماتم به سرِت افکندند
ای پر از بغض زنامردی ها
پاره کن بغضت را
رود خشکیده ی بی آب دگر آبی شو
اشک ما را
تو به آغوش پذیرایی کن
رود خشکیده ی بی آب دگر آبی شو
حمیدرضانصرآبادی(طوفان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
مبین مشکلات جامعه
"زنده رود باغ کاران یاد باد"