سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 2 آذر 1403
    21 جمادى الأولى 1446
      Friday 22 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲ آذر

        نوروز 1400

        شعری از

        بردیا امین افشار

        از دفتر گل سنگ نوع شعر دوبیتی

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۴۸ شماره ثبت ۹۶۸۲۱
          بازدید : ۳۲۶   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بردیا امین افشار
        آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار

        و در دمیدن بهار ...
        بی شک ،
        ساقه ها می رویند
        و در نسیمی که می وزد ...
        قاصدک ها ،
        لاله ها می بویند
        می درخشد خورشید  ...
        می سوزد ،
         خاطره در دل
        و شاید که قرنهاست  ...
        در کویر ،
        قطره ها می جویند
        ------
        نوروز سال یک هزار و چهارصد خورشیدی
         تهنیت باد
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹
        💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌾🌼
        با اهداء سلام .

        فرا رسیدن بهار و نوروز سال 1400 شمسی خورشیدی را که متقارن شده با اعیاد پر برکت ماه شعبان و میلاد مسعود قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان علیه السلام را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض میکنم .
        وازخداوند تبارک و تعالی آرزوی صحت و سلامتی همراه با توفیق روزافزون برای شما مسئلت می نمایم .
        با تقدیم احترام استکی🌹🌱🥀🌿🌷☘️🌺🌾🌻 ‌
        مجتبی شهنی
        شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹
         🌸یا مقلب القلوب و الابصار
        🌺یا مدبرالیل و النهار
        🌸یا محول الحول و الاحوال
        🌺حول حالنا الی احسن الحال
        🌸حلول سال نو و بهار پرطراوت را
        🌺که نشانه قدرت لایزال الهی
        🌸و تجدید حیات طبیعت می‌باشد
        🌺به تمامی عزیزان تبریک
        🌸و تهنیت عرض نموده
        🌺و سالی سرشار از برکت
        🌸و معنویت را ازدرگاه خداوند
        🌺متعال و سبحان
        🌸برای شما عزیزان مسئلت دارم

        🏛 پیشاپیش عید بزرگ ایرانیان مبارک
        بهروز ابراهیمیان
        يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۴۰
        دورود بر شماشعر بسیار زیبایی سروده اید سال نوتان مبارک وفرخنده باد خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        9