سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تشییع عشق

    شعری از

    آرمن فرناد

    از دفتر کوچه‌باغ گیسوانش نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۳۲ شماره ثبت ۹۶۵۹۷
      بازدید : ۱۸۳   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر آرمن فرناد
    آخرین اشعار ناب آرمن فرناد

    تشییع عشق ماست! که بر دوش دیگران
    می‌بینمت به حجله در آغوش دیگران!
     
    با تشنگان کوی لبت این روا نبود
    نوش دهان ما نشدی، نوش دیگران
     
    از بخل اگر زبان به تکلم گشوده‌ایم
    آزرده نیست از لب ما، گوش دیگران
     
    ما تیره روز مانده و آن روشنای دور
    خورشیدِ ماست، در شب خاموش دیگران
     
    عشق است و صد عذاب خوشِ ناچشیدنی
    دردش به جان اگرچه خودش نوش دیگران
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۱۷
    درود بزرگوار
    به شعر ناب خوش آمدید
    موفق باشید خندانک
    طوبی آهنگران
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۴۷
    سلام جناب دورود بر شما
    محسن نارویی (بی نشان)
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۲۴
    درود فراوان بر جناب فرناد بزرگوار
    بسیار
    زییا
    بود خندانک
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۲۴
    به شعر ناب هم خوووووش آمدید خندانک
    مسعود میناآباد  مسعود م
    دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۴۶
    سلام :

    درود بر شما
    ------------------------------- خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    به شعر ناب باز آمده
    چون جام مینا آمده
    گویی که شعرهایت مرا
    در دل تمنا آمده
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0