جمعه ۲ آذر
تنها شعری از محمدجعفر محبعلی
از دفتر هجران نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۹۵۹۰
بازدید : ۱۰۵۲ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمدجعفر محبعلی
آخرین اشعار ناب محمدجعفر محبعلی
|
چقدر تنهايم
كسي با من نيست
اطرافم شلوغ
و من ساده چقدر تنهايم
رفتارم عادي است
اما نميدانم چرا بيزارم
از اين دنيا
ديشب باخودم عهد كردم
كه تنها بميرم
وخدا عهدم را مهر كرد
ديشب با خدا بودم
احساس زيبايي داشتم
مانند باران ميباريدم
ومانند برف آرام بر زمين مينشستم
و خدا مرا دوست داشت
اما تصميم گرفتم
تنها بميرم
تنها زندگي كنم
و تنها منتظر بمانم
و من چقدر ساده هستم
كه منتظر براه نشستم
تا بيايي
و تو در انتهاي راه
دست در دست ديگري
تنها مرا نظاره ميكني
و زير لب ميگويي
فلاني چقدر ساده و بيچاره است
و من واقعا ساده ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.