جمعه ۲ آذر
صبر شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۴۳ شماره ثبت ۹۵۰۸۷
بازدید : ۴۱۹ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
صبر کن!
صبر کن!
گاهی صبر
مثلِ سکوتِ غار،
جیغِ خفاشان میشکند
❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀
|