سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 2 آذر 1403
    21 جمادى الأولى 1446
      Friday 22 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲ آذر

        من بی تو

        شعری از

        علی حقیقی فرد کرکی یار

        از دفتر صدای تنهایی نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۴۸ شماره ثبت ۹۴۸۵۶
          بازدید : ۳۰۰   |    نظرات : ۲۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی حقیقی فرد کرکی یار
        آخرین اشعار ناب علی حقیقی فرد کرکی یار

        تو بامنی و 
        من درجستجوی تو
        من بی تو  و 
        تو در هر نفس منی
        کی و کجا خالی از تو شدم
        که همه جهانم بی تو شد
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸
        درود
        زیبا و جالب بود
        جسارتا آهنگ نیمایی نداشت خندانک
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹
        سپاس و ممنون از نقدتون
        قالب سپید می باشد
        ارسال پاسخ
        شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵
        خندانک
        ارسال پاسخ
        عليرضا حكيم
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۴۱
        درود جناب حقیقی
        بله این شعر می تونه در قالب سپید باشه حالا با تغییراتی اما شعر نیمایی موزون و مقفی است بله کرکی و منگره در جنوب لرستان
        خندانک خندانک خندانک
        سید محمدرضا لاهیجی
        سید محمدرضا لاهیجی
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۰۰
        سلام استادجان
        وقت بخیر
        عرض ادب

        طفلک سپید! هر نوشته‌ای که در هیچ قالبی نمی‌گنجد و گنجانده نمی‌شود می‌شود سپید، کم کم دارد سیاه و روسیاه و سیاه‌بخت می‌شود 😊
        ارسال پاسخ
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۱۶
        اساس و پایه زیبایی و مانوور زیبایی قالب نیمایی و سپید و ازاد به همین گستردگی دشت آزادیش است که بتوانیم واژه ها را جولان بدیم.جسارتا
        ارسال پاسخ
        شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵
        خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۱۹
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        سلام .درود .
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۲۱
        سپاس فراوان
        ارسال پاسخ
        شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵
        خندانک
        ارسال پاسخ
        شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵
        خندانک
        طوبی آهنگران
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰
        سپاس
        ارسال پاسخ
        شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵
        خندانک
        ارسال پاسخ
        مجتبی شهنی
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴
        درود بزرگوار
        بسیار.
        زیبا
        بود خندانک
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰
        سپاس فراوان
        ارسال پاسخ
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱
        سپاس و درود برشما
        ارسال پاسخ
        شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵
        خندانک
        ارسال پاسخ
        علی حقیقی فرد کرکی یار
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲
        دوستان و بزرگواران
        بنده معتقدم هر شعری که در قالب غرل نگنجد و موزون قصیده و غزل نباشد.میتواند نیمایی و سپید باشد
        سید محمدرضا لاهیجی
        سید محمدرضا لاهیجی
        يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۴۷
        سلام

        این سخن شما مثل این است که شما بگویید من معتقدم صندلی، صندلی نیست و قاب عکس است چون من می‌گویم و معتقدم که صندلی قاب عکس است!

        اتفاقاً سپید برعکس تعریغی که در مجازآباد تحریف و به انحراف کشیده شده و هر عشقولانهٔ نخ‌نمایی به عنوان سپید به‌خورد خلق ‌الله داده می‌شود، مانند منظوم دارای افاعیل و وزن عروضی‌ست، تنها فرق افاعیل در منظوم با سپید در این است که منظوم از بدوِ مطلع تا پایان اثر متحدالوزن است اما در سپید ممزوج‌الوزن و مختلف وزن و همین فرق از مهم‌ترین تفاوت‌های شعر سپید و آزاد است

        ارسال پاسخ
        شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵
        خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        میر حسین سعیدی

        لاله و گل نشانه از طرف یار داشت ااا بی خبر آمد چنان روی همه پا گذاشت
        ابوالحسن انصاری (الف رها)

        نرگس بخواب رفته ولی مرغ خوشنواااااااگوید هنوز در دل شب داستان گل
        میر حسین سعیدی

        رها کن دل ز تنهایی فقط الا بگو از جان ااا چو میری یا که مانایی همه از کردگارت دان
        نادر امینی (امین)

        لااله الا گو تکمیل کن به نام الله چو چشمت روشنی یابد به ذکر لااله الا الله چو همواره بخوانی آیه ای ازکهف بمانی ایمن از سیصد گزند درکهف بجو غاری که سیصد سال درخواب مانی ز گرداب های گیتی درامان مانی چو برخیزی ز خواب گرانسنگت درغار مرو بی راهوار در کوچه و بازار مراد دل شود حاصل چو بازگردی درون غار ز زیورهای دنیایی گذر کردی شوی درخواب اینبار به مرگ سرمدی خشنود گردی زدست مردم بدکار
        میر حسین سعیدی

        مراد دل شود با سی و نه حاصل ااا به کهف و ما شروع و با ه شد کامل اااا قسمتی از آیه سی ونه سوره کهف برای حاجات توصیه امام صادق ااا ما شا الله لا قوه الا بالله اال

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        3