سلام و عرض ادب بانو سوگند عزیز
پیگیر آثار و حتی نظراتتان هستم
و شوق نوشتم را در شما می بینم
آن چه باعث شد زیر این پنجره سبزی که گشوده اید چند خط بنویسم این بود که برای نوشتن نقد فنی بر آثار کلاسیک حداقل باید به وزن شعری که مورد واکاوی قرار می دهید مسلط باشید و از نوشته سرکار عالی پیداست که در این امر موفق نبوده اید.
نوشتن نقد در سایتی مثل شعر ناب به واسطه این که مرجع بسیاری از دوستان است همانقدر که می تواند کارا و سازنده باشد همانقدر هم می تواند مخرب و گمراه کننده باشد و خود معترفید که ناشیانه نوشته اید.
امیدوارم هدف حضورم را در نظر بگیرید و بی غرض توصیه می کنم این پنجره سبز را ببندید.
هرچند نه مسئولیتی دارم در سایت نه رسالتی بر دوشم احساس می کنم نسبت به شعر چون واقف و معتقدم ماهیت شعر ه اندازه ای کامل و جامع است که هوادار و سیمه چاک و مدافع نمی خواهد.
درود بر شما که شوق نوشتنتان در جوشش است و باعث شده به خاطر غلیان احساسات دچار چنین ایرادی شوید و آزمون و خطایی را پشت سر بگذارید که توشه ای داشته باشید برای پر کردن کوله بار تجربه تان.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید