جمعه ۲ آذر
بغض شعری از فاطمه عبداله پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۱۳ شماره ثبت ۹۴۷۵۶
بازدید : ۱۴۷۷ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر فاطمه عبداله پور
آخرین اشعار ناب فاطمه عبداله پور
|
بغض دارد این صدا
بغض این دارد این گلو
چه کسی بغض مرا حمل کند ؟
بغض من سنگین است
اشک های من تجمع یافته
بغض من سنگینی دریا شده
چه کسی حال مرا درک کند ؟
وصف حال دل من سخت شده
دل من تنگ شده
تنگ خورشید و طلوع
تنگ یک روزنه کوچک نور
نکند امید من گم شده است ؟
شایدم یاس هجوم آورده
چه کنم یا چه توانم بکنم ؟
زیستن صعب شده
این همه گرگ و شغال از کجا آمده اند؟
نکند گم شده ام ؟
در روزگاری که پسر میبرد سر پدر به خودم شک دارم
نکند بین شلوغی ها و این همه مکر و فریب
اصل ما انسان ها گم شده است ؟
|
|
نقدها و نظرات
|
از دعاهای قشنگتون ممنونم . سلامت باشید و شاد ! 🥰 | |
|
سلام بله میدانم نیمایی هست من هم نیمایی زدم ولی گویا اشتباه در سایت بوده 🙏🙏 | |
|
چه قلم زیبایی دارید . ممنونم | |
|
اینکه استادی چون شما نظر دادید به شعر من مایه فخر و مباهات بنده است . / بله قطعا اینطور است . | |
|
ممنونم استاد عزیز | |
|
از لطف شما بسیار سپاسگزارم! انشاالله در کنار استادانی چون شما پیشرفت کنم . | |
|
ممنونم استاد عزیز 🌷 سلامت باشید | |
|
🙏 | |
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید