سه شنبه ۱۵ آبان
بوسه های خاکستری شعری از مجید آریانژاد
از دفتر دفترهای خط خطی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ شماره ثبت ۹۳۷۶۵
بازدید : ۳۰۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مجید آریانژاد
|
در کویر خاطرم،
دیواریست بین من و تو.
نشسته بر لب دیوار،
قناری ایی، آواز سر می دهد.
زمزمه پلکهایم،
نقش تو بر این دیوار می کشند.
با یاد تو،
باران در چشمم می بارد
و با بوسه های خاکستری اش،
دیوار محو می شود.
بوی کاهگل می ماند،
آواز قناری،
و نقش تو که هرگز محو نخواهد شد....
-------------------------------------------------------------------------------
به یاد استاد "محمدابراهیم جعفری"
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان. برفراز باشید به مهر و هنر | |
|
درود و سپاس پیوسته. در پناه یزدان مانا باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روحش شاد