سه شنبه ۱۵ آبان
رسوای کنعان شعری از احسان سیفی خورزوقی
از دفتر شعرهای من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۹۳۶۲۴
بازدید : ۲۲۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر احسان سیفی خورزوقی
آخرین اشعار ناب احسان سیفی خورزوقی
|
از من ای زیبا صنم رخساره پنهان میکنی
چون غروب آسمان دل را پریشان میکنی
در مصاف جان من تیرم ز مژگان میزنی
با دوچشمانت چرا خون بر دل آسان میکنی
غم به دیدار آمده از جور بی مهری تو
پس چرا با غمزه ایی غم را دوچندان میکنی
دیده از یوسف جمالان جهان بر بسته ام
آخر از عشقت مرا رسوای کنعان میکنی
سوی چشم من نباشد قابل دیدار تو
بس به امید تماشا دیده گریان میکنی
یا که من را جان دهی یا جان من بیرون کنی
جان من ارزانیت هم این و هم آن میکنی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شاعر وهنرمند بزرگوار
همیشه قلمتان وزین نویساباد
موفق پیروزوبرقرار باشید