سه شنبه ۱۵ آبان
صدایی در شب شعری از غلام الله حافظی
از دفتر اسیر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۳:۵۸ شماره ثبت ۹۳۵۸۶
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر غلام الله حافظی
آخرین اشعار ناب غلام الله حافظی
|
امشب چه ماتم است که آخر نمی شود
سردم، هوای گرم میسر نمی شود
در آسمان شهر چه غوغا شده بر پا
رگبارم و زمین دلم تر نمی شود
خندیده اند که اشک ندارد گریه ام
قلبم به خود سوزد و بر سر نمی شود
قایق پر شکسته بر امواج پر خروش
در ساحل خموش،سریعتر نمی شود
هر شب تپش های دلم وهم می کشد
در حیرتم که زنگ دلم کر نمی شود
ای عشق ای فراتر از انبوه دردها
در من هوای غیر تو پر پر نمی شود
✍: غلام الله حافظی
|
نقدها و نظرات
|
لطف نمودید استاد گرامی، همچنان درودهای متقابل مرا نیز پذیرا شوید! | |
|
ممنون که خواندید و پسندید! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین بود