جمعه ۲ آذر
صحرا شعری از غلام الله حافظی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ شماره ثبت ۹۳۳۰۷
بازدید : ۲۴۲ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر غلام الله حافظی
آخرین اشعار ناب غلام الله حافظی
|
همه درگیر مزایا و دیگر هیچ که هیچ
منی دیوانه بفکری سر صحرا زده ام
:غلام الله حافظی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون و متشکرم! | |
|
لطف نمودید استاد عزیز و گران ارج همچنان درودهای متقابل مرا نیز پذیرا شوید! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.