يکشنبه ۲۷ آبان
آشیان چشمانت شعری از منیژه قشقایی
از دفتر الهه ی عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۰۱:۲۶ شماره ثبت ۹۳۱۱۶
بازدید : ۱۴۷۷ | نظرات : ۱۲۴
|
آخرین اشعار ناب منیژه قشقایی
|
هنوز صبر از
بوسه ی باران و
ترنم گلبرگ نیفتاده .
آرزوها درسرور
کوچه باغ ها بستر سرود
خواهش و عطش
عشوه ی سحر
تن ات بلوربرهنه
به دامن دشت مه زده .
احساس ات از
ساحل سیمین ماه
می خورد آب .
محتاج نفس های تو
تموج مهتاب .
پرنده ی نشسته بر گلوی شعر
آشیان پرواز چشمان توست .
پ۔ن
همراه با مهرو احترام
تقدیم به بانو آرزو عباسی عزیز
|