دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر مسعود بافقی زاده ( شاعر )
آخرین اشعار ناب مسعود بافقی زاده ( شاعر )
|
رباعی ۱
از آب و هوای من خبر داری تو
بعد از همه درس ها می باری تو.؟
امروز که کنفرانس هیدرو داری
من ابرم و موقعیت ساری ..تو
رباعی ۲
شیرین شده ای وخمسه را میخوانی
دانشکده را به بیستون می رانی
پیچیده صدای تیشه هایم اما
صد خسرو کمین کرده مرا پنهانی
رباعی ۳
فکر تو براش آینه دق شد و رفت
بازم پسر ساده سابق شد و رفت
درخواست برای انتقالی داده
بعد از حذف و اضافه عاشق شد و رفت
رباعی ۴
اول که سلام بعد هم حال شما ؟
یک ماهه که افتادم دنبال شما
دارائی ام از مکاتب و این همه ایسم
یک جرعه سیاسته ... که اون مال شما !!!
شاعر :مسعود بافقی زاده
|
نقدها و نظرات
|
قدمتان روی چشم بزرگوار سپاس فراوان | |
|
مچکرم بانو سپاس از حضور گرمتان | |
|
سپاس فراوان از حضور گرم وصمیمیتان استاد | |
|
ممنون استاد گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بودند
موفق باشید