جمعه ۲۵ آبان
جوشانده... شعری از محمد خسروی فرد
از دفتر مهر نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۹۲۱۸۱
بازدید : ۳۵۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب محمد خسروی فرد
|
آقا حسن ای مرد فهمیده
جوشانده ی خوبی فراهم کن
با هیئت همراه و همکاران
آن را بگیر و ساعتی دم کن
گوش تمام این وزیران را
در دست خود گیر و کمی خم کن
همت کن و یک لحظه ی کوتاه
سینه سپر کرده، صدا بم کن
با خشم رندانه زبانم لال
این پیرمردان را تو آدم کن
پس جای بادمجان بی آفت
در بسته هایی راهیِ بم کن
سوپرایز آن یار جوانت را
جبران به نقل و کیک پَم پَم کن
دیگر نبینم گریه هایت را
خود را رها از این همه غم کن
ما را به یاد بی خبر بودن
تا می توانی شاد و خرم کن
مانند آن تدبیر صد روزه
گاهی دروغی را تو سرهم کن
جوشانده را حتماً بخور امروز
پیروزی خود را مجسم کن
در این هوای سرد پاییزی
کابینه ات را پر زشلغم کن
هر جا نداری جان اسحاقت
از جیب مردم یا خودم کم کن
....
زادگاه خرد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس استاد استکی عزیز زیبا و با مهر می خوانید آرزوی سلامتی | |
|
درود جناب دهنوی عزیز بی نهایت سپاسگزارم آرزوی سلامتی و روزگاری خوش | |
|
درود بانو قارلقی شاعر خردمند و توانا سپاس از مهربانی و نگاه زیبای شما آرزوی سلامتی و روزگاری خوش | |
|
درود شاعر گرامی خوش آمدید آرزوی سلامتی و روزگاری خوش | |
|
درود ادیب گرامی و ارجمند جناب فتحی مهر نگاهتان را سپاس آرزوی سلامتی و روزگاری خوش | |
|
درود شاعر گرامی جناب محمدی خوش آمدید سپاس از نگاه زیبای شما آرزوی سلامتی و روزگاری خوش | |
|
سلام و عرض ادب و احترام استاد گرامی سپاس از حضور ارزشمند شما آرزوی سلامتی و روزگاری خوش | |
|
درود شاعر گرامی بانو عبدلی خوش آمدید سپاس از نگاه پرمهرتان آرزوی سلامتی و روزگاری خوش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد
قلمتان جاودان