جمعه ۲ آذر
تقدیم به استاد لقمانی عزیزم به جت بهبودیشان شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۹ ۱۵:۳۷ شماره ثبت ۹۲۱
بازدید : ۷۷۷ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
درود بر استاد عزیزیم
چون آمدی دوباره جان بر تن من آمد ای خوبتر ز جانم بلبل به گلشن آمد من ساغر لبانت پرسیدم از گلستان دیدم گل از حسادت برمن به شیون آمد
---------------------------------------------------
باز آمده باز آمده
باز از سر ناز آمده
آن سرو شیراز آمده
آن عشوه پرداز آمده
آمد که طنازی کند
با جان ما بازی کند
چون پیر شیرازی کند
دلبر به اعجاز آمده
افسونگری هست بر لبش
معشوقه باشد مطلبش
آوایِ دل روز وشبش
مرغ خوش آواز آمده
آمروز بود م آرزو
دیدار یاری خوب رو
آنهم به دستانش سبو
آن پیر شیراز آمده
صد شکر حق باید نمود
بر عاشقان باشد درود
چون از دعای خیرشان
جان هنر باز آمده
-----------------------------------------------------
تقدیم به استاد لقمانی عزیز ودوست داشتنی
خوشحالم از بهبودیشان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.