جمعه ۲ آذر
گوزن شعری از آرمان پرناک
از دفتر . نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۰۵ شماره ثبت ۹۲۰۰۴
بازدید : ۳۴۳ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
_______
با شاخههای شکوفهخیز
سرشاخ میشود
گوزنی که سرش
هوای بهار دارد ...
-آرمان پرناک
|