شنبه ۳ آذر
کودتای عشق شعری از پریسا مصلح
از دفتر خط خطی های دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۹۱۹۹۷
بازدید : ۲۹۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب پریسا مصلح
|
دل شد پُر از جوانه ازاین کودتای عشق
پوشانده شد همیشه خزان با رِدای عشق
شاعر کنار شوروحرارت نشسته است
هی قصه مینویسد از "او" لابه لای عشق
خود را شکسته تا برساند پیام دل
ای وای ازاین شکستن وازخرده های عشق
شعری خمیده شد فقط از روی احترام
پابوس خنده های توشد ابتدای عشق
شرمندگی کلام غزل می شود شبی
درمانده شد نگاه من از انحنای عشق
سربسته مینویسم ازاین رفت و آمدش
آیا کسی رسانده خودش رابه پای عشق؟
با لحظه های خوب خودت سازگار باش
گاهی مصیبت است به جان،انتهای عشق
پریسامصلح
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار ممنونم از نگاه زیبای شما | |
|
سلام بزرگوار ممنونم از نگاه زیبای شما | |
|
سلام بزرگوار ممنونم از نگاه شما پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
در وصف حضرت عشق