پنجشنبه ۱۷ آبان
اینجا شعری از کبهان ژولیده انارکی
از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۳۶ شماره ثبت ۹۱۷۹۳
بازدید : ۵۹۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی
|
(عیش مدام )
گفت با همنفسم عیش مدامست اینجا
گفتم این جود وکرم اوج مرامست اینجا
گفت داروی دلم گر برسد نیمه شبی
گفتم این گر بشود نیک بکامست اینجا
گفت با صدق و صفا دوست ترت میدارم
گفتم این جود و صفا باز کدامست اینجا
گفت من بوسه دهم حال دلت خوب شود
گفتم این بذل کنی کار تمامست اینجا
گفت فردا تو بیا شهد عسل را بچشان
گفتم این نقد رسان نسیه حرامست اینجا
گفت تیمار نیاز ست که .ز پا افتادی
گفتم این بار مرا کار . تمامست اینجا
گفت ژولیده چرا خواب رطب می بینی
گفتم این حکمتم از ماه صیامست اینجا
#_کیهان_ژولیده_انارکی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد