يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
دوباره خزان – دوباره بهار
________________
تــا کـُجای آســــمان؟
میرســد صـدای برگ ِ در خزان
ناله اش به زیر ِ کـفشها،چـه ساده می گـریست
بـا تـلـنـگـری هــزار زخم سـرد میکشد به جـسـم و جـان
چون من است،گریه میکند وجود ِ خشک و سرد
مــــهرماه دل تمام شــد،بخوان
بـرگ ریــزی ام بمــان
♥
♥
می کِـشم بــه دیـده ام
سـُـرمه،از نگاه ِ سـبز چیده ام
جنـگل از نشـانه های چـشم ِ عـشق،مست بـود
ســرد و زرد و مبتـلای دی شـده،ولـی تبـی چـشـیـده ام
صـبــــر کــن دو مـــاه تــا قـیـــام ِ وصـــــل ِ زنـدگــی
از جــوانـه،مــژده ها شـنـیـده ام
گـوش ِ جــان خـریـده ام
___________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.