سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        فریاد...

        شعری از

        علیرضا مسیحا

        از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۹۰۷۳۹
          بازدید : ۵۲۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علیرضا مسیحا

        سرِ عمرِ رفته بر باد
        به کجا زنم دگر داد
        به که راز دل بگویم؟!
        ز فراغ و هجر فریاد
         
        ز نخست روزِ خلقت
        پس از آنکه مادرم زاد
        ز وفا به شیره ی جان
        به من اینچنین توان داد
         
        منو بی وفایی و قهر
        منو مهر و عشق فرهاد
        منو قصه های شیرین
        منو دوستیه صیاد؟!
         
        برو ایکه بی تو این مرد
        شده دل غمین و ناشاد
        تو دلی شکسته ای که
        به امید بوده آباد
         
        همه هستی ام گرفتی
        تو فرشته رویِ جلاد
        دلم ازحریر بود و
        پس از این شود چو فولاد
         
        چه خوش این سخن شنیدم
        ز کلاس درس استاد
        به هر آنکه رفته بدرود
        نکنم گذشته را یاد....
         
        علیرضا مسیحا
        شنبه 12/07/1399
        ساعت:13:00
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و پر معنی است
        موثر و دلنشین
        دستمریزاد خندانک
        سحر غزانی
        يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵
        چه خوش این سخن شنیدم
        ز کلاس درس استاد
        به هر آنکه رفته بدرود
        نکنم گذشته را یاد....


        یه بیت طلایی👌👌👌
        خیلی عالی بود خندانک خندانک
        علیرضا مسیحا
        علیرضا مسیحا
        يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶
        ممنون خانم غزانی عزیز
        موفق باشید خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳
        سلام شاعر گرامی
        همیشه توانا باشد
        مانند همیشه عالی سرودی بود
        لذت بردم
        هزاران درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0