پنجشنبه ۱۷ آبان
قاصدک شعری از روزبه روزبه
از دفتر حقیر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۸ شماره ثبت ۹۰۴۱۵
بازدید : ۳۰۷ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب روزبه روزبه
|
گاهی هوایی می شوم
سایش انگشتانم
بر تنِ عُریان زمین
جانم را به اِغوا می کشاند
آرزوهایم را
به پرواز !
قاصدکی هستم در آغوش باد
او
استاد پریشانی ست!
نمی داند حاشورِ موهای ابریشمی
چه بی اندازه دشوار است...
وقت تنگ است و پرواز نزدیک!
کاش سرنوشتم
لب های دختری باشد مستِ مست
می خواهم با اولین فوووو تَش
آسمانی باشم ...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بزرگوار
سپاس از حضور ارزشمندتان و لطفی که فرمودید | |
|
درود جناب اخباری بزرگوار ممنون از حضورتان و لطفی که فرمودید | |
|
درود جناب کیانی بزرگوار ممنون از لطف و مهربانی تان در پناه حق | |
|
درود لطف فرمودید . سپاسگزارم | |
|
جناب انصاری ارجمند ممنون از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.