يکشنبه ۲۷ آبان
آرزوهای کودن شعری از فرهاد شریف
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۹۰۱۹۱
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب فرهاد شریف
|
شب است و تب آتشین زخم عشق
که افتاده در جان و میسوزدم
شب است و غمی کهنه کار و شگرف
که بی رحم و خصمانه می پویدم
شب است و سیاهی شب در تنم
در افتاده چون زلف مشکین او
به شهر خیالم درآید به ناز
دو چشم سیاه سیه بین او
گهی آشنا تر ز روز نخست
_که دل داد و دل از کفم در ربود_
به وصلش همی وعده ام میدهد
وز آن کش بسازد به بود و نبود
گهی سرد و بی مهر و آزرده دل
بگرداند از عاشقش روی خویش
بدین حیله آید که افزون ز پیش
کشاند من خسته را سوی خویش
کند جلوه در چشم خونبار من
گهی خنده رو و گهی عشوه جو
و میترسم از بخت برگشته ام
نشیند به خون یاد دلجوی او
نه امشب که هر شب من و یاد او
به رویای وصلی محال اندریم
در این آرزوهای کودن بسی
شبان سیه را به سر میبریم
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانوی واژه ها منت نهاده اید | |
|
تشکر میکنم بانوی بزرگوار امیدوارم که در محضر شما و سایر اساتید مهرپرور شعرناب توشه برگیرم مایه افتخار است که به صفحه کمترین نظر کرده اید . | |
|
ممنونم سینای عزیز دوست شاعرم روز و روزگارت سبز و سرشار از شادی باد | |
|
سپاس جناب مهدوی استاد بزرگوار ممنونم از نگاه مهربانانه حضرتعالی | |
|
درود و صد درود بر شما محمدجواد عزیز پیروز و تندرست باشید | |
|
تشکر میکنم بانوی بزرگوار شاد و تندرست باشید | |
|
سپاسگزارم جناب آروین ممنونم از نگاه گرمتون | |
|
ممنون و متشکرم استاد انصاری ارجمند مایه دلگرمی و شادمانیست که صفحه حقیر رو نگاه میکنید .
| |
|
سپاسگزارم جناب فتحی تندرست و پیروز باشید | |
|
سپاسگزارم بانوی گرانقدر تندرست و پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود