پنجشنبه ۱ آذر
عاشق شدم(م.ج.مولوی) شعری از محمد جواد مولوی
از دفتر شعری برای عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۴۹ شماره ثبت ۸۹۹۳۷
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمد جواد مولوی
آخرین اشعار ناب محمد جواد مولوی
|
مندرخیالت همچو یک دیوانه ی وحشی
تو در میانم بهترین ارامشم هستی
تیری ز مژگانت خورد بر قلب بیچاره
جریان احساسم زند بیرون از این نشتی
با یک نگاهت قلب ما در جای خود لرزید
منعاشقت گشتم ولی شاید کمی کشکی
ماهی شدی اما کمی قلاب ما ریز است
هر بار در چنگم شدی ازدست من جستی
عطر تنت غالب شده بر بوی الکل ها
تو خود بگو از جام ما بیداری یا مستی؟
گفتی برو شاید شوماز دست تو راحت
میمیرمت شاید کنی از شادی ات رقصی
ممنون از خانم معصومه فرجی به خاطر تصحیح بیت سوم
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون جناب شریفی با ارزوی موفقیت برای شما | |
|
این شعر در حوزه ادبیات پست-مدرنیسم نوشته شده | |
|
با سلام خدمت خانم ناصری نصب ممنون بابت نظرتون اما | |
|
قافیه کلماتی هستند که حداقل در یک هجا مشترک باشند حالا یا همه ابتدایی یاومیانی یا انتهایی هنه کلمات من هم ب ۍ مختوم هستند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید