مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
سه شنبه ۱۵ آبان
دفاتر شعر بهنام حیدری فخر
آخرین اشعار ناب بهنام حیدری فخر
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
« دشنه »
سرد بود و میگداخت درد
با دشنه ی زمستان
تنِ عریانِ باغ را
در سکوتِ کلاغ ها
شاعر: بهنام حیدری فخر
آواز : دکتر سالار عبدی
پ،ن: از کاربردهای نانوشته ی شعر سپید میتوان به اجرای آن
به صورت آواز سنتی اشاره کرد و این اتفاق در عرصه ی موسیقی، بسیار کم سابقه است.
نقدها و نظرات
درود بر شما جناب استاد گرانقدر
سپاسگزارم از حسن توجه شما بزرگوار
مانا و پایدار و برقرار باشید گرامی
عرض سلام و درود بر شما بانوی شاعر گرانقدر
سپاسگزارم از حسن توجه شما بزرگوار
مانا و پایدار و برقرار باشید گرامی
عرض ارادت و احترام خدمت شما جناب استاد گرانقدر
سپاسگزارم از حسن توجه شما بزرگوار
مانا و پایدار و برقرار باشید گرامی
سلام و درود بر شما استاد گرانقدر
از حسن توجه شما بزرگوار سپاسگزارم
مانا و پایدار و برقرار باشید گرامی
عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگوار
ممنونم از حسن توجه شما گرامی
شاد و پیروز و سربلند باشید
سلام و درود و عرض ادب خدمت شما استاد گرانقدر
سپاسگزارم از حسن توجه شما، حضور سبزتان را ارج می نهم
مانا و پایدار باشید گرامی
عرض سلام و درود خدمت شما استاد گرانقدر
ممنون و متشکرم از توجه و لطف همیشگی شما بزرگوار
شاد و پیروز و سربلند باشید گرامی
عرض ارادت و احترام خدمت شما استاد گرانقدر
سپاسگزارم از حسن توجه شما بزرگوار
ممنونم که با دقت مطالعه می کنید
شاد و سلامت و پیروز باشید گرامی
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.