شنبه ۳ آذر
عشق به تنهایی کافی ست شعری از اکبرامرایی
از دفتر ستاره ی خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۴۸ شماره ثبت ۸۸۱۳۷
بازدید : ۲۲۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب اکبرامرایی
|
ای کاش
درخیابان انقلاب با کودتای چشمان تو ویران نمیشدم
ای کاش باران می بارید
ای کاش شاخه های کوچکم تر بودند
تا آرام آرام تمام زاگرس تنم نمی سوخت
.....
که کمی آن طرف تر
چون گنجشک کوچک
آرام وسبک
که در آن بلندای همیشه سبز در خواب است
با نسیمی خنک پلک میزند
وبه خواب میرود
مرا برای همیشه ترک کنی
میان بازوان لرزانم
حجم خالی اندامت تصویری میشود
که ویرانم میکند
گفتمت همیشه اولین ها و آخرین ها هستند
که به یاد می مانند
یادت هست
در اولین و آخرین ویران منم
( اکبرامرایی)
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید