شنبه ۳ آذر
تازیانه روزگار شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۸۷۷۱۲
بازدید : ۱۹۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
قامتم کبود از تازیانههای روزگاره
مرهمی بگذار، بر جانِ از جان رفتهام
بگذار دوباره ب تو بازگردم
جانم چون عطردانی خالیست
عطر وجودت را در جانم بریز
بگذار تو را تنفس کنم
چون کمندی از شکوفههای بهاری
بر من بپیچ و مسحورم کن!
بگذار لذتِ بودن را لمس کنم
مرا با بوسههایت مدهوش کن
تنگ در آغوش بگیر و محصور کن!
بگذار گرمای جانت در جانم بدَود...
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
سپاساز حضور دلنشینتان استاد | |
|
درود بزرگ شاعر ارزشمند مانا باشید | |
|
درودتان باد روزگارتان زیبا | |
|
درود و سپاس که زیبا میخوانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.