شنبه ۳ آذر
هوا و حباب شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ۰۶:۰۳ شماره ثبت ۸۷۲۱۸
بازدید : ۳۸۳ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
در هوا و حباب مستی نیست
عشق آیین خو د پرستی نیست
بردن و خوردن و تلف کردن
افتخار توان و هستی نیست
زور ورزی و زیرو رو کردن
تا بجا نیست چیره دستی نیست
بی خرد، مایه نیست سر مایه
هر سری مال سر پرستی نیست
ُپست و پَستی اگر چه هم لغت اند
این نشان بلند و پَستی نیست
به خداوند قاد ر و قهار
در حقیقت کم و گسستی نیست
دل ما را شکسته ای، باشد
فکر کردی تو را شکستی نیست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس جناب استکی بزر گوار | |
|
سپاس بی پایان بانوی بزرگوار سربلند باشی | |
|
سپاسگزارم شما همیشه نظر لطف دارید جنا انصاری عزیز لطفتان جاودانه | |
|
متشکرم از حسن نگاهتان زنده باشی | |
|
سپاسگزارم از نگاه شما عزیز دوست نواز | |
|
سپاس بی پایان | |
|
سپاسگزار محبت شما هستم فضل و فخرو ملک و مالکیتت پایدار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
دستمریزاد