نگار سبزه ام گلخانه ای تو
اگر شمع شبم پروانه ای تو
بدان شیرین شور انگیز فرهاد
برای من ستون شانه ای تو
******
به دیوان دوچشمان تو سوگند
شکر دارد غزل های تو دلبند
اگر خواهی نمیرم با نگاهت
بگو با واژه ها کمتر شود قند
*****
به عشقت دل خوشم عشق خیالی
نگو مستی ندارد جام خالی
که من هر شب می از یاد تو نوشم
وسرمستم من از این وهم عالی
*****
دو بیتی ها همیشه ناله کردند
شکایت از دل دیوانه کردند
نبودی در کنارم تا ببینی
چگونه سینه را ویرانه کردند
******
عزیزم دوره گردی شاد و مستم
که قلبم مانده عمری روی دستم
به هر ناکس ندادم قلب پاکم
ولی راضی به تصمیم تو هستم
*****
هنوزم چشم او بامن غریبه
ولی در باورم او یک حبیبه
سحر را با غمش روزه گرفتم
دل از افطار عشقش بی نصیبه
*****
لبم را دوختم با دود سیگار
سکوتم را فرو خوردم به تکرار
به عشقت می سرودم شعر لیکن
غمم زاد و ولد می کرد هر بار
*****
هوای بودنت همچون بهاره
قلم جانی گرفته شب دوباره
دوبیتی های عریان نگاهت
پر از ایهام و تام و استعاره
*****
کویر سینه ام ایران زمینه
وچشمان ترم میدان مینه
پرستار نگاهم شو عزیزم
که یک ویروس چینی در کمینه
*****
موفق باشید