جمعه ۲ آذر
نگاه شعری از نسرین علی وردی زاده
از دفتر نگاه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۱۲ شماره ثبت ۸۶۲۷۷
بازدید : ۸۹۶ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر نسرین علی وردی زاده
آخرین اشعار ناب نسرین علی وردی زاده
|
دل در آن سـلـسـلـهٔ مــهـرِ نگـاهــت گیــر اسـت
نگهَم کن که نگاهت راستی، معنیِ این تعبیر است
شده دیوانـهٔ آن طـوسیِ چشـمت، دل بیچـارهٔ مـن
شاهدم این نقش را، کان دیوانه ترین تصویر است
گـفـتـه بـودی بــس دگـر! کـم تـر بـشـو شــیـدای مـن!
لیک نیست دیگر دست من، چندی است که خیلی دیر است
چه بی مدارا می کشد مردمکـت، قلب مرا در گود خود
تو حاشا می کنی! نگهَم بر نگهَت هر دم ولی زنجیر است
غـزلم ایـن بـار در وصفِ نگاهِ نگارینِ تو می بایـد بـود
قلمم افسوس که در شرحِ نگاهت نالایق و بی تأثیر است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود من نیز بر شما باد🌺 | |
|
سپاس از پیشنهاد و نگاهتون🙏🌺🌹 | |
|
از نظر گرانقدر شما نهایت سپاس را دارم استاد گرامی🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.