سه شنبه ۲۹ آبان
کودکدیوانه شعری از زهراجعفرزاده پهنوار
از دفتر رهایی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۱ شماره ثبت ۸۶۰۴۱
بازدید : ۴۱۷ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر زهراجعفرزاده پهنوار
آخرین اشعار ناب زهراجعفرزاده پهنوار
|
بمانَد،که دلم پوسید از این در خانه ماندن
بِمانَد،که دلم میخواست در میخانه باشم
زِ باده در پیاله هِی بریزم،هِی بنوشم
بِمانَد،ساقی ام دیگر نمی آیدبه پیشم
بِمانَد ،که دلم میخواست زیر سقف اسمان باشم
و از دیدار محبوبم بدون باده ای ،سرمست باشم
دریغا که نه دلداری،نه محبوبی ،نه یاری هست
نه میخانه و نه ساقی
و حتی دراتاق آسمانم نیست مهتابی
بماند ،
کاین منم در کنج عزلت شعر میگویم
و با چشمان تَر
آهسته میخندم به این عزلت گزیدن های اجباری
|
نقدها و نظرات
|
درودها🙏محبت دارید به مهر میخوانید ارادتمندم 🌸🌸🌸🌸 | |
|
درود بر شما ممنونم 🙏🌸🌸🌸 زیبایی در چشمان شماست🙂 | |
|
بله شما کاملا درست میفرمایید ویرایش شد
ممنون بابت آرزوی زیباتون🙏🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.