جمعه ۲ آذر
اصل و فرع شعری از سعید ساعدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۵۰ شماره ثبت ۸۵۴۸۵
بازدید : ۷۵۲ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب سعید ساعدی
|
خوب هم احساس مشکل می کند این روزها
چون بدی هم ادعای خوب بودن می کند
عود گر پیچد در آتش باطنش ظاهر شود
ور نه هر مخلال دندان چوب صندل می شود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است