سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
آخرین اشعار ناب فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
|
سلام سلامی زیبا
به بچه های دنیا
منم دایی با صفا
دوست شما بچه ها
واسه شما بچه ها
گلهای پاک دنیا
دارم هزار هدایا
شعر های خوب و زیبا
شعری از قصر طلا
با بچه ای ناقلا
یا که از دشت رویا
با حیوونات زیبا
یا که سرودی زیبا
سرود صلح و صفا
که باشه توی دنیا
واسه شما بچه ها
اگر می خواید که باشید
همراه دایی شما
باید که خوب گوش کنید
به تک تک قصه ها
قصه ی اول ما
قصه ی قصر طلاست
هدیه ای خوب و زیبا
واسه شما بچه هاست
فاضل فخرالدینی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما استاد عالیقدر زنده باشید به مهر | |
|
سپاسگزارم از شما استاد عزیز آرزوی بهترینها رو واسه تون دارم | |
|
سلام سپاسگزارم از توجهتون زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود