جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
نه گریه دردو درمونه
نه شادی دیگه میخونه
از اون فصلی که تو رفتی
بهار، عین زمستونه
تموم عکساتون خیسه
قلم ،مرثیه میریسه
عروسی یادته #الوند ؟
کجاس اون کوچه و ریسه
شماها کوه من بودید
شفای روح من بودید
همیشه فصل پایان
غم و اندوه من بودید
منم پشتِ درِ حسرت
دلِ تنگم پر از محنت
شما پرواز کردید و
فنا شد سرزمین من
زمان هم مثل اونوقتا
به یادِ خندههاتونه
شبا ساعت که #سه میشه
دیگه وقتِ صداتونه
به الوندم بگو #خورشید
بدونِ شونههات مرده
از اون پروازِ خاموشی
گلای باغچه پژمرده
اسیر بغض خاموشی
ولی نه در فراموشی
دلِ من شد پر از حسرت
برای یک همآغوشی
سهند، الوند، نگارِ من
سوفی اوجِ بهارِ من
بیاین روشن کنین بازم
چراغ شام تار من..
چی میشد اون هواپیما
به مقصد می رسید و باز
دوباره زندگی میشد
با خوشبختی ما آغاز
من و باتلاقِ افسوس و
مصیبت های هرروزه
دلی که مثل یک جنگل
تو چنگِ غصه می سوزه
گرفتن نور چشماتون
شمیم و عطر موهاتون
دلم از غصه میمیره
بدون لمس دستاتون
سوفی نازنین من
سهندم مه جبین من
بازم یک موشک دیگه
بلای سرزمین من...
#مه_ناز_نصیرپور
پ.ن 1 : یادبود زادروز الوند صادقی یکی از مسافران پرواز 752 و به یاد همه ی گلهای پرپر شده در آن پرواز ابدی...
پ.ن 2 :
خطا پشت خطا دارید
مث طبلا صدا دارید
دوباره موشکی تازه...
هنوزم ادعا دارید...
مهناز نصیرپور
ناو کنارک...
۲۴ اردیبهشت
#زادروز
#الوند_صادقی
#هواپیما_اوکراینی
#موشک
#غم_ترانه
#ساعت #سه
#وقت_صدا
#مرثیه
#دلتنگی
#فرشتگان_بیگناه
#یادبود
#سهند_صادقی
#نگار_برقعی
#سوفی_امامی
#دلنوشته
#ترانه
#فراموش_نمیکنیم
#flight_752
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بجا و زیبا بود
روحشان شاد