دوشنبه ۵ آذر
راز دل عاشق شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۲۱ شماره ثبت ۸۴۸۸۰
بازدید : ۳۷۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
راز دل عاشق
الا ساقی بده جامی ؛ کن آرامم در این شهر که من وامانده از کشتیِ ایامم در این شهر
ز پا افتاده ام جانا تو دستم گیر تا شاید به پا خیزم بسازم محفل شامم در این شهر
اگر وا مانده احوالم مرا منعم مکن ساقی دچار سرنوشتم گشته احوالم در این شهر
بسی رنج و تعب برخود کشیدم نشد اخر بدین کامم در این شهر
ندانم با که گویم این سرشتِ سِر اشعارم که از خود گشت است بیخود سرانجامم در این شهر
همه مشهور در آفاق گشتند
منم فتحی که گمنامم در این شهر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.